Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2010 14:46 - Практикувал съм \"Тайната\" без да знам за нея
Автор: tvoreca Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2238 Коментари: 5 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Навсякаде вече се говори за силата на мисълта. Чел съм доста неща и си обясних много случки в миналото. Ще ви разкажа как съм практикувал без да знам че правя нещо. Преди години се регистрирах в един сайт за запознанства. Стори ми се интересно занимание за губене на време. И тъй като не исках да намирам приятели /защото имах тогава/ се писах с чуждо име и снимка. Знам ще кажете ,че това не е мн етично. Бях малък. На 17 години и нещо и просто исках да губя времето когато прятелите ми бяха заети с нещо. Освен това обичам да анализирам хората и ситуациите и тази регистрация беше отлична възможност да го правя. Измислих си име, измислих от къде съм, с какво се занимавам и всичко което ме питаха. Запознах се с много хора. Незнам как но предразполагам хората към споделяне. Мъже и жени споделяха какво ги мъчи какво ги радва. С времето се вманиечих в този сайт. 24 часа бях онлайн и живеех живота на Илиян-измисления от мен образ. Разбрах че прекалявам. Мн хора ми бяха допаднали толкова, че съжалявах за лъжите ми. Нямаше как да им кажа че лъжа защото щях да им падна в очите. Затова спрях. Беше трудно но спрях. След време в живота ми едно по едно започнаха да се появяват нещата който измислях за себе си в сайта. Не съм вярвал, че ще работя като барман и то в голям град. И то не по моя инициатива. Работата намери мен, не аз нея. Всичко което бях разказал за живота си, се реализира. Докато съм пишел в сайта съм се вживял доста. Мисля, че това е причината да ми се случи това, което наричам апогей на живота си засега. Нямаше начин. . .Никога до преди да се регистрам в сайта не съм мечтал за това. Мечтите ми бяха съвсем други. Мисълта и по-скоро чувствата, усещанията ни творят реалността ни. Вие какво мислите за моя случай?


Тагове:   Тайната,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - И аз искам да помагам на хората .
15.12.2010 14:53
Не си измислям . А защо станах точно Панацея , ще пиша друг път .
Смятам , че това е мисията в живота ми.
Интересуват ме хората , с техните радости и съдби. И ако мога с нещо да им помогна.
Всеки може да помага на другите , стига да го пожелае.
А ти не си си измислял. Желаел си да помагаш.
цитирай
2. armorica - Има такова нещо
15.12.2010 15:22
Англичаните му казват fake it till you make it - преструвай се, докато не започнеш да го правиш наистина. Ти си живял вътрешно като барман и си станал такъв, защото си имал нагласата да станеш. Вярно, не е било много хубаво да лъжеш приятелите от блога, но пък не си ги лъгал с цел да ги ощетиш по някакъв начин.
И на мене ми се е случвало да получавам неща, за които съм си мислила. Сякаш съм се програмирала. Така например, когато бях на около 15 тодини, си мислех, че един ден непременно ще се омъжа, и то на 24 години. Понеже съм единствено дете и израсла предимно сред жени, си казах, че ще имам две деца - момче и момиче.
Получи се почти така - на 24 години вече имах дъщеря а малко след това се сдобих и със син.
Преди няколко години бях закъсала за работа, отидох да замествам на едно място при бивши колежки, хареса ми и много ми се искаше да остана за постоянно. Може би два-три месеца, след като ми свърши заместването, една от колежките напусна без предизвестие, аз пак бях отишла да замествам и ми предложиха да остана постоянно.
Искаш ли нещо много силно, съдбата ти помага да го получиш.
цитирай
3. tvoreca - За капак
15.12.2010 15:35
Бил съм в този град само веднъж преди да се случи това. На едно място се почувствах сякаш там съм си у нас. След година и нещо работех там :D без дори да знам че там има заведение
цитирай
4. kikowsky - Омагьосал си се сам.
15.12.2010 16:30
Случват се такива неща.
цитирай
5. balgarski7vinarki - da,
15.12.2010 22:02
prinzipa na deja-vu doniakade, svoego roda lichno jasnovidstvo i naglasiavane na sabitia - v jivota - kajesh neshto i to vzeme ta se sluchi, che zashto ne, stiga da e kreativno - ot druga strana tia, kreativnostta e boja rabota , vsichki sme v negovite raze-
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tvoreca
Категория: Лични дневници
Прочетен: 56289
Постинги: 28
Коментари: 27
Гласове: 60
Архив