Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 07:46 - Дневник за обиди
Автор: tvoreca Категория: Лични дневници   
Прочетен: 776 Коментари: 0 Гласове:
0



Казваш ми
такива тежки думи,
който
дори не съм чувал.
Казваш ми,
че мене много други
бият ме
и че нищо не стувам.

И накрая ми казваш че мразиш ме!
Но това си е само твой проблем!


Всяка твоя дума я записвам
в дневника ми за обиди.
Вечер страниците му прелиствам,
обожавам тези думи.
Наречи ме както пожелаеш!
Намрази дори дъха ми!
Моята любов ще си останеш,
искам теб и твойте обиди!



Казваш ми,
че за всяка целувка
ти страшно
съжаляваш,
Казваш ми,
че било е преструвка,
че за мен
и лев не даваш.
И накрая ми казваш че мразиш ме!
Но това си е само твой проблем!


Всяка твоя дума я записвам
в дневника ми за обиди.
Вечер страниците му прелиствам,
обожавам тези думи.
Наречи ме както пожелаеш!
Намрази дори дъха ми!
Моята любов ще си останеш,
искам теб и твойте обиди!


Тагове:   дневник,   обида,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tvoreca
Категория: Лични дневници
Прочетен: 56214
Постинги: 28
Коментари: 27
Гласове: 60
Архив