Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2010 16:53 - Отровен път
Автор: tvoreca Категория: Изкуство   
Прочетен: 1154 Коментари: 0 Гласове:
3



Вървя аз по път излян от отрова,
посипан със остри стъкла.
Крила ако имах,крилата на сова
не ще са ранени моите крака.

Аз не избрах по тоз път да тръгна,
някой отгоре постави ме там.
От средата на пътя как да се върна?
Докато изляза, ще съм мъртав знам!

Аз съм човек, със човешки пороци...
По пътя отровен до край ще вървя!
А може би уча предишни уроци,
ненаучени там-преди да се родя!?


Не винаги имаме възможността да избираме пътя на живота си; Не всички хора имаме избор. . .


Тагове:   път,   отрова,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tvoreca
Категория: Лични дневници
Прочетен: 56295
Постинги: 28
Коментари: 27
Гласове: 60
Архив